Mer mer och mer bilder

Salamo Alejkom.
 
Jag vill bara säga till tjejerna som var med på konferensen, att ni var hur duktiga som helst själv blev jag riktig förvånad över hur bra ni skötte er och hållde ihop. Jag behövde inte springa runt och leta eller skrika åt någon, Alhamdullilah! Jag hoppas att ni blev nöjda med denna resa och nu är det bara att fortsätta med lektionerna InshaAllah.
 
Kom ihåg
På Onsdag(imorgon) ses vi alla klockan fyra nere i vår lokal alla tar med sig fika och vännerna.
Och jag är sjukt glad för att ni kommer och visar att ni vill lära er :)
 
En trött Khadra i  tåget.
 
Jag och Shirin innan föreläsningen.
Och här är ännu en bild på mig.
Aisha min kusin.
 
Hanii och Khadra.
 
Jag igen.
Najma från örebro!
Shahad alltid lika glad mashAllah.
Khadra och Ikraam.
Marjam söööötaste
Stiliga Najma :)
Asma och Khadra.
 
Asma i tåget :)
 

Jag och Hanii
 
 
Må gud bevara er!
 
 
//Sara
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu