Har ni tänkt på att

Jag kom på en sak.. Ibland när man har bråttom och ska dricka vatten glömmer man att säga "Bismillah" och då smakar vattnet konstigt, det är inte lika gott. Vet inte om någon har tänkt på det. Men det har jag lagt märke till många gånger, och då blir jag riktigt förbannad över mig själv för jag inte sagt Bismillah från första början. Haha sånt händer ju!
By the way man ska dricka vatten sittande men det är jätte många som står under tiden de dricker vatten. Själv så gör jag det alltid men man ska försöka att inte göra det ;) Haha egentligen kan det vara lite konstigt att sitta o dricka det är ju inte särskillt kul att slå sig ner var som helst för att dricka vatten, jag har en kompis som brukar bara sitta på golvet under tiden hon dricker vatten sen ställer hon sig upp igen, SMART!
Här kommer lite bilder
I Moskén forver alone, nejdå det var jag som var för tidig!
image description
image description
Det var koran avslutning så småpojkarna läste koran, underbart!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu