Du tog ...

Du tog mig till denna värld, och hjälper mig med livets svåra färd.
Man tar dig ju för given, när du hjälper mig med de första kliven.
Vi kan om olika saker tycka, och vi känner inte alltid lycka.
Men du finns alltid där för mig, och jag finns här för dig.
Men det är när jag ska säga, det som jag börjar stamma . . . . .
TACK KÄRA MAMMA!
Du tog mig till denna värld, och hjälper mig med livets svåra färd.
Man tar dig ju för given, när du hjälper mig med de första kliven.
Vi kan om olika saker tycka, och vi känner inte alltid lycka.
Men du finns alltid där för mig, och jag finns här för dig.
Men det är när jag ska säga, det som jag börjar stamma . . . . .
TACK KÄRA MAMMA!
.
// Sara & Alaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu