Angående frågan

Salamo Alejkom.

Vi fick en fråga igår som kommer att besvaras nu inshAllah. Innan jag svarar på din fråga vill jag tacka dig för den och tacka dig även för att du kollar vår blogg! :)

Fråga:

Mona om Temahelg:
Kommer tjejerna och killarna sitta i samma sal när det är föreläsning? :)
IP: 85.226.251.1012 Februari, 20:26


Svar: Ja det finns möjlighet att sitta i samma sal, men det får man välja själv man kan få sitta enskilt om man inte vill vara i samma sal inshAllah :)


//Sara & Alaa



Kommentarer
Postat av: Riham

Salam Waaleykoum kära syster, vill ställe en fråga angående tema dagen inshallah. Är det så att någon kan möta upp mig vid tågstationen ifall det är så att jag kommer inshallah.

2012-02-14 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu