Nu är Ramadan över men samt sommaren!

Underbara Ramadan!

Nu är det ungefär lite mer en vecka sen Ramdan lämnade oss! Jag hoppas att Allah (swt) har accepterat våran fastan men samt även våra du'a! Många utav oss har försökt att bättra oss genom att sätta nya mål som jag hoppas att vi alla har uppnått. Nu är det bara vänta till nästa Ramadan insAllah så att vi kan omfamna den underbara känslan men samt välsignelsen månaden medför med!



SOMMAREN!
Jo nu är sommarlovet över och somliga utav oss har börjat högstadiet, gymnasiet, högskolan eller kanske börjar jobba. Vilket fall som helst så önskar jag er alla all lycka och hoppas ni alla får en underbar höst start! Dock vill jag påminna er att hålla fast vid de löften ni har lovat er själv under Ramadan!

Ni kanske undrar vad tjejgruppen har haft för sig i sommaren eller vad vi har planerat inför hösten ???
Vilket fall som helst har utsikt i bloggen jag kommer inom kort lägga ut bilder och berätta vad vi har haft för oss!

Avslutar detta inlägget med ett uttdrag från koranen 

 

Och bevara Mig i minnet, så skall Jag minnas er; var Mig tacksam och förneka Mig inte!” [Koranen 2:152]


Salam Aleikom Allesammans må Allah belöna er ..

// Fatima Nur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu